הראיון שהסתיים ב"עוצר" שהוטל על תחנת רדיו 'קול חי'

    נתנאל גומבו 3 Comment on הראיון שהסתיים ב"עוצר" שהוטל על תחנת רדיו 'קול חי'
    17:44
    07.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד מבית חאנון: הושמדה מנהרה שהגיעה כמעט עד לגדר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פריסת הכתבים הנרחבת של אתר 'קול חי', הביאה לסיקור שוטף ובלעדי של רגעי הפיגועים הקשים שחוותה הארץ בשבוע האחרון. לצד הדיווחים החדשותיים, היציאה לשטח העלתה קולות אותנטיים של זעקת הפצועים, אימת התושבים ורשמי כוחות ההצלה.

    במהלך סיקורו בשכונת "גאולה", פגש ישראל אוחיון באקראי בחכי"ת קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) וערך עמה ראיון ספונטני. הוא לא שיער לעצמו שהדבר עלול לעלות בעוצר שיאיים להיות מוטל על מקום עבודתו…

    בפוסט שהעלתה ברשת החברתית, שיתפה חה"כ סבטלובה ברשמים מהרחובות הירושלמיים המדממים: "גדלתי בירושלים ואני בת בית שם– זו העיר אליה עלינו עם משפחתי ממוסקבה ושם גרתי במהלך 17 שנים, שם למדתי באוניברסיטה והלכתי ברחובות המדממים בתקופת הפיגועים הנוראים בשנות התשעים ובתקופת האינתיפאדה. אמנם אני מגיעה לכנסת כמעט כל יום, אבל רציתי להרגיש את העיר ולהסתובב ברחובותיה כמו פעם, לצאת מחוץ למרחב המוגן של הכנסת ולהרגיש את השטח. בתור כתבת לענייני ערבים הסתובבתי במקומות הכי מסוכנים, אז לירושלים עירי אני לא אלך?!".

    אחרי שפירטה את המצב ברחוב ציינה החכי"ת כי "רגע לפני שחזרתי לכנסת פגשנו את הצוות של "רדיו קול חי" החרדי. במהלך ההתקהלות, אדם פנה אלי ואמר שהוא מתנגד באופן נחרץ לעליה להר הבית ומתפלל למען המשך הדו-קיום בעיר".

    אחד המגיבים העיר לה בציניות "רק חברת כנסת מבינה עושה את הדבר הנכון והולכת עם מצלמות לעיר…". החכי"ת לא ויתרה, והשיבה באותה מטבע: "אני אבקש מראש הממשלה להטיל עוצר על המשרדים של "קול חי" כדי שלא יסתובבו בשוק "מחנה יהודה" ויראיינו אנשים, באמת חוצפה מצידם!".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      דאאאאאאאאיייייייייי… חחחחחחחחחחחחחח

    2. 2

      מי זאת אתם שואלים? עלתה לארץ מייד עם נפילת מסך הברזל כשישראל חילקה "ערכת עליה" בחינם. לא היא ולא הוריה ביקשו לעלות לארץ מהסובייטים. ראיינה את עראפת ימ"ש ועוד מחבלים. גרה היום במודיעין לא י-ם. לא נשואה כדת משה וישראל במוצהר אבל יש לה ילדים רחמנא ליצלן.
      דוברת ערבית ושייכת לפלג לבני של המחנ"צ.
      אינני יודע אם היא יהודיה. מן הסתם גם היא לא יודעת.
      אם קול חי מכאיב לה, אז עשיתם עבודה טובה.

    3. 1

      לא הבנתי מה הבעיה כל כך?